malm's Eye Photo||Penang.:.Johor||

By: malms Eye

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  >  >>]    [Archive]
Sunday, 17-Aug-2008 18:41 Email | Share | | Bookmark
my sweetheart convocation day

amik ksempatan masa konvokesyen USM kali ke 38 utk training shoot gambar event


try wat lomo image





Saturday, 9-Aug-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
belajar dari buku keluaran indonesia



gamba ni aku edit lepas beli sebuah buku dari indonesia yang berharga Rp75 0000 (RM27). buku ni ada keseluruhannya dalam bahasa melayu Indonesia. di Indonesia terdapat banyak buku berkaitan komputer terdapat dalam bahasa melayu indonesia dan menyebabkan saya terpaku depan rak buku2 tu hampir 2 jam sebab terlalu banyak buku yang menarik. kalau kat Malaysia sendiri susah nak jumpa buku dalam bahasa malaysia.


Thursday, 7-Aug-2008 03:07 Email | Share | | Bookmark
my 1sy editing using photoshop



ni la masa baru mula2 guna photoshop. time ni tak tau pe nak wat so blaja skit2 guna photoshop.baru pndai edit teks je pn.idea blom bercambah. seni editing ni perlukan banyak praktis, imaginasi & paling penting skali rajin2 jenguk webpage & buku2 yg mmg ada nilai2 seni yang tak terkira banyaknya.
Pengalaman adalah guru terbaik bagi setiap insan yang dahagakan kejayaan.


Wednesday, 6-Aug-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
cube2



image miniature..tp mcm x brape nk mnjadi plak


Tuesday, 5-Aug-2008 08:03 Email | Share | | Bookmark
my first entry..

 
 
huhu..at last i'm create my own fotopages to show my own art creativity..


cube try wat image B&W


ni plak try nk wat lomo image..


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [13]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net